در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
آیا می دانید؟ آگهی های ویژه رتبه بندی بهتری در نتایج جستجوی گوگل ، یاهو ، بینگ و ... دارند؟ / آیا می دانید؟ رتبه بندی آگهی شما در آقای تبلیغ بر مبنای تعداد ستاره و امتیاز آگهی شما خواهد بود؟ / آیا می دانید؟ با درج تصویر مرتبط با آگهی خود مخاطب بیشتری خواهید داشت؟ / آیا می دانید؟ با انتخاب کلمات کلیدی مناسب ، سهم بیشتری از نتایج جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل خواهید داشت؟

بیوتی پلاس

انجام تست بارداری در خانه

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره انجام تست بارداری در خانه

بیبی چک یکی از انواع تست هایی است که برای تشخیص بارداری در خانه میتوانید از آن استفاده کنید. امروزه تست های بارداری بر اساس تعیین مقدار هورمون گونادوتروپین جفتی انسان یا همان (hCG) عمل می کنند.

تست بارداری خانگی یا بیبی چک 

تست های حاملگی خانگی، هورمون hcg را در ادرار شما تشخیص داده و نتیجه مثبت حاملگی را اعلام می کنند.

برای گرفتن نتیجه دقیق حتما قبل از استفاده، دستورالعمل این تست ها را به دقت مطالعه کرده و نتیجه را به پزشک اطلاع دهید تا در صورت لزوم تست های قطعی تر برای شما انجام شود.

تست های خونی روش دیگری است که توسط پزشک انجام می شود، و دقت آن در تشخیص بارداری بالاتر از تست ادرار است، به شکلی که حتی شش تا هشت روز بعد از تخمک گذاری نیز بارداری قابل تشخیص است.

چگونه از بیبی چک استفاده کنیم؟

پس از خرید تست، بسته را باز کرده، و بدقت دستورالعمل آن را مطالعه کنید، بر طبق آن نمونه گیری را انجام دهید و زمان کافی را برای تعیین نتیجه اختصاص دهید.

تست های بارداری مختلفی در داروخانه ها وجود دارد :

  •  نوع اول-  ابتدا ادرار خود را داخل ظرفی گود جمع کرده و سپس تست را داخل آن فرو برید.
  • نوع دوم- ادرار را در ظرفی گود جمع کرده و چند قطره از آن را با قطره چکان در محل تعیین شده روی تست بچکانید و تا مشخص شدن نتیجه که باردار هستید یا خیر، ثبت کنید.
  • نوع سوم- برای تشخیص بارداری ، باید تست را در مسیر جریان ادرار قرار دهید.

پس از گذشت مدت زمان لازم، نتیجه به صورت تغییر رنگ یا ایجاد خط ( دو خط به معنی باردار بودن و یک خط به معنی باردار نبودن) یا یک نشان مانند مثبت (+) یا منفی (-) یا کلمه" باردار هستید (pregnant) " یا "باردار نیستید (not pregnant) " مشخص می شود.

چه زمانی میتوان از بیبی چک استفاده کرد؟

بیشتر تست های خانگی نتیجه دقیقشان رحداقل یک هفته بعد از تاخیر در قاعدگی است، یعنی دقیقا دو هفته بعد از تخمک گذاری.

 پس برای نتیجه دقیق ، باید حداقل 7 روز از موعد قاعدگی شما گذشته باشد و یا حداقل یک یا دو هفته از زمان رابطه جنسی تان گذشته باشد.

برای انجام تست بارداری بدن نیاز به یک زمان معمولا بین 7 تا 12 روز بعد از باروری تخمک دارد تا مقدار هورمون HGC قابل تشخیص باشد.

بهترین زمان  برای انجام تست بارداری، صبح زود است زیرا در شب، هورمون HGC در بدن انباشته شده و ادرار در این زمان غلیظ تر است. 

 

 

  ثبت آگهی رایگان